اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

هواشناسی کاهش تدریجی دما را اعلام کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مرکز ملی هواشناسی انتظار دارد که هوا فردا صاف و گاهی گرد و غبارآلود باشد.

ابرهای پایین در ساحل شرقی صبحگاهی ظاهر خواهند شد. دماها به تدریج کاهش خواهند یافت. همچنین شب‌ها تا صبح فردا رطوبت بالا خواهد بود و احتمال تشکیل مه یا مه نسبتاً کم در مناطق ساحلی و داخلی وجود دارد. بادها از جنوب غربی تا شمال غربی، ضعیف تا متوسط سرعت خواهند بود که گاهی برای بلند کردن گرد و غبار قوی می‌شوند. سرعت آنها بین ۱۵ تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و در دریا به ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. موج در خلیج فارس و دریای عمان نیز ضعیف تا متوسط خواهد بود.

همچنین گفته شده است که هوای فردا صاف و گاهی گرد و غبارآلود خواهد بود و ابرهای پایین در ساحل شرقی صبحگاهی همچنان ادامه خواهند داشت. بعدازظهرها ممکن است ابرهای تجمعی در شرق تشکیل شوند. شب‌ها تا صبح سه‌شنبه رطوبت بالا خواهد بود و احتمال تشکیل مه یا مه نسبتاً کم در برخی مناطق ساحلی و داخلی وجود دارد. بادها از شمال غربی تا شمال شرقی، ضعیف تا متوسط سرعت خواهند بود که برای بلند کردن گرد و غبار و ذرات معلق قوی می‌شوند، به ویژه در شرق. سرعت آنها بین ۱۵ تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و در دریا به ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. موج در خلیج فارس و دریای عمان نیز ضعیف تا متوسط خواهد بود.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا